شیوه برگزاری کلاس های حضوری

“اطلاعیه شیوه برگزاری کلاس های حضوری دبیرستان دوره اول مشکاة “

به نام خدا

با سلام و عرض تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛
احتراماً به استحضار اولیای محترم و دانش آموزان عزیز می رساند: با توجه به بخشنامه ارسالی از طرف اداره آموزش و پرورش و اعلام ستاد مبارزه با کرونا، کلاس های درسی دانش آموزان از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۱۴ به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.
در همین راستا نکاتی را جهت رعایت دانش آموزان عزیز یادآوری می شود:

۱- از روز ۱۴ فروردین کلاس های درسی فقط به صورت حضوری برگزار شده و طبق دستورالعمل ارسالی آموزش و پرورش ، فعالیت در فضای مجازی ممنوع می باشد. (از فضای مجازی در فعالیت های فوق برنامه و مکمل استفاده خواهد شد).

۲- در صورت عدم حضور دانش آموز در مدرسه غیبت ایشان غیر موجه بوده مگر در صورت ابتلا به بیماری کرونا و یا بیماری های دیگر که در اين صورت با ارائه گواهی پزشکی از پزشک معتمد، غیبت آنان موجه خواهد شد.

۳- رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برای تمامی دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی مدرسه و مراجعین ، در داخل مدرسه و کلاس ها الزامی می باشد.

۴- زمان فعالیت های مدرسه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۴:۴۵ طبق برنامه هفتگی درسی خواهد بود. (به استثنای روز اول که دانش آموزان عزيز از ساعت ۸ الی ۱۴:۱۵ در مدرسه حضور پيدا خواهند كرد.)

۵- مدرسه مشکاة با فراهم نمودن وسایل بهداشتی و ضدعفونی کردن فضاهای آموزشی و اداری و تهویه مناسب هوای کلاس ها و انجام سایر دستورالعمل های بهداشتی، آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان عزیز را دارد.

۶- برای ارائه سرویس ایاب و ذهاب به دانش آموزان داوطلب سرویس، هماهنگی های لازم با شرکت‌های معتبر صورت گرفته و رانندگان وسائط نقلیه را به اولیای محترم معرفی خواهیم کرد.
شهریه توافقی سرویس مستقیماً به راننده سرویس پرداخت خواهد شد .مدرسه در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

۷- با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده محترم و جلوگیری از ایجاد خلل در روند آموزشی مدرسه از اولیای محترم تقاضامندیم در صورت مشاهده علائم کرونا در فرزندان خود مراتب به اطلاع معاونت مدرسه و یا مسئول آموزشی پایه رسانده و از حضورشان در مدرسه خودداری نمایند و پس از رفع کامل کسالت، گواهی پزشک معتمد به معاونت مدرسه ارائه شود.

۸- از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم که با پوشش مناسب فضای آموزشی (موی سر دانش آموزی و پیراهن و شلوار مناسب) در مدرسه حضور یابند.
( روزهایی که در برنامه هفتگی درس تربیت بدنی دارند، وسایل و لباس ورزشی خود را در کیف مخصوص به همراه خود بیاورند)

۹- دانش آموزان عزیز از آوردن گوشی همراه خودداری نمایند و در صورت ضرورت و با اجازه معاونت مدرسه، آن را در بدو ورود به معاونت مدرسه تحویل و هنگام برگشت به منزل از ایشان دریافت نمایند.

“امید است خدای ایزد متعال ما را در رسیدن به اهداف عالیه زندگی و تحصیلی قرین توفیق فرموده و روز و روزگار مان را قرین سلامتی، موفقیت و شادکامی فرماید. ان شاالله…

مديريت دبيرستان دوره اول مشكاة